Brabantius
Administrator
Dołączył: 30 Lip 2012
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/4
|
Wysłany: Pon 3:15, 06 Sie 2012 Temat postu: Regulamin forum |
|
|
1. Celem Forum jest wolna wymiana myśli, uwag, komentarzy i opinii.
2. Zabrania się publikowania na forum treści i materiałów wulgarnych, pornograficznych, nieetycznych, rasistowskich, antysemickich, jednoznacznie obrażających uczucia religijne lub uznawanych powszechnie za obraźliwe. Dotyczy to wszelkich treści sprzecznych z prawem
wprowadzonych na forum przez użytkownika - w wiadomościach, pseudonimie, podpisie, emblemacie i innych.
3. Posty rażąco naruszające regulamin, będą usuwane z forum (bądź moderowane). Dotyczy to m.in. nagminnego spamu, gróźb karalnych, treści nachalnie promowanych (najczęściej reklamowych), naruszających rażąco zasady współżycia społecznego, treści za które określono sankcje w kodeksach oraz innych uznanych przez administratorów za takie posty.
4. Administrator i moderatorzy podejmują starania mające na celu usuwanie wszelkich uznawanych za obraźliwe materiałów jak najszybciej. Każdy post na tym forum wyraża poglądy i opinie jego autora a nie administratorów czy moderatorów (poza wiadomościami pisanymi przez nich). Użytkownik publikuje swoje komentarze i przemyślenia na własną odpowiedzialność i ponosi wyłączną odpowiedzialność karną i cywilną za umieszczone wypowiedzi. Administrator i moderatorzy nie ponoszą jakiejkolwiek odpowiedzialności za treści zamieszczane przez użytkowników na forum !
5. Sposób wyrażania własnego zdania świadczy o Tobie i Twoim dobrym wychowaniu lub brakiem kultury osobistej. Każdy użytkownik forum powinien starać się traktować innych uczestników dyskusji tak samo, jak sam chciałby być traktowany. Forum nie służy odreagowywaniu własnych frustracji! Nie musisz też zabierać głosu w każdym temacie, tylko po to, aby pokazać swoją obecność na forum, zwłaszcza jeśli nie chcesz wnieść czegoś konkretnego do danego tematu/wątku. Takie próby traktowane będą jako kasztanienie i grożą ostrzeżeniem.
6. Forum nie służy do załatwiania spraw prywatnych - do tego służy mechanizm PW (prywatna wiadomość) oraz email. Dotyczy to także obrażania, wyzywania, udowadniania swoich racji i utrzymanych w podobnym tonie wypowiedzi. Zaleca się korzystanie z PW albo spotkania osobiste.
7. W przypadku różnicy poglądów dwóch użytkowników, z których żaden nie zamierza odstąpić od swojego zdania, a wątek przeistacza się w kłótnię, temat będzie zamykany i opatrzony adnotacją: „Temat zostaje tymczasowo zamknięty zgodnie z punktem 5 regulaminu”. Temat taki zostanie ponownie otwarty wedle uznania administratora.
8. Przy publikacji jakichkolwiek materiałów, należy pamiętać o przestrzeganiu praw autorskich, a w miarę możliwości podawania źródła informacji. Nie dotyczy to fotografii i zdjęć zamieszczanych przez ich autorów.
9. Zabrania się samowolnego publikowania cudzych danych teleadresowych i personalnych, takich jak nazwiska, miejsca zamieszkania, itp. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do wymoderowania takich treści.
10. Zabrania się używania wyrazów powszechnie uznanych za wulgarne itp. Administratorzy i moderatorzy zastrzegają sobie prawo do wymoderowania takich treści.
11. Ogłoszenia kupna, sprzedaży, wynajmu, pracy itd. należy zamieszczać w dziale Ogłoszenia. Służy on także do zdobycia informacji kogo, co odszukać, jak i gdzie załatwić a także do wymiany opinii pomiędzy użytkownikami na temat szeroko pojętych usług, punktów handlowych, warsztatów itp.
12. Wobec zasad obowiązujących na forum, wszyscy użytkownicy są równi. Do przestrzegania regulaminu zobowiązani są wszyscy - zwykli użytkownicy, moderatorzy, oraz administrator forum.
13. W przypadku odstępstw od obowiązujących zasad, stosowane będzie ostrzeżenie, wraz ze wskazaniem punktu w regulaminie, który został naruszony. Ostrzeżenia mogą przyznawać administratorzy i moderatorzy. Zobowiązani są oni także do poinformowania na pw osobę otrzymującą ostrzeżenie. Maksymalna wartość ostrzeżenia dodanego przez moderatora to 3.
Po 4 ostrzeżeniach użytkownikowi zostaje zablokowana możliwość pisania na forum.
14. Szanuj język polski i staraj się pisać bezbłędnie i z sensem. Posty które nic nie wnoszą do dyskusji (uśmieszki, pojedyncze słowa) będą kasowane. Jeśli już zauważysz błąd np. ortograficzny i chcesz to skomentować, zrób to w kulturalny sposób. Zabrania się także pisania postów dużymi literami, które w netykiecie oznaczają krzyk - NIE KRZYCZ ! .
15. Zabrania się tworzenia wielu nowych tematów dotyczących tej samej sprawy (wątku).
Posty takie będą łączone w jedno lub usuwane, jeśli ich treść się powtarza.
16. Uprasza się o niepisanie postów jeden pod drugim przez jednego użytkownika. Posty takie będą scalane.
17. Każdy użytkownik może posiadać tylko i wyłącznie jedno konto.
18. Nowy użytkownik ma trzy dni na aktywowanie konta. W przeciwnym razie zostanie ono skasowane.
19. Zabrania się zamieszczania reklam stron internetowych, serwisów i sklepów. Działalność czysto komercyjna na forum jest zabroniona.
20. Osoba dodająca do serwisu materiały foto, video lub inne musi zadbać aby nie łamały one prawa autorskiego i nie były sprzeczne z prawem.
21. Wszelkie materiały łamiące obowiązujące prawo jak i naruszające prawa autorskie i majatkowe mogą zostać usunięte natychmiast po zgłoszeniu bez podania przyczyny.
22. Jeżeli, zauważyłeś odstępstwo od wyżej wymienionych zasad nie reaguj natychmiast odpowiedzią w temacie. Zgłoś post! Poczekaj na reakcję moderatora. W razie wątpliwości możesz zostać, za pomocą PW, poproszony o krótkie wyjaśnienie powodu zgłoszenia.
23. Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania i może być w każdej chwili zmieniony.
Administratorem forum jest Brabantius.
* Do administratora można zwracać się o pomoc w różnych sprawach dotyczących problemów z prawidłowym funkcjonowaniem, wykorzystywaniem narzędzi forum itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|